NOU Dintr-o data, cel mai usor e sa lucrezi cu oamenii
Cererile pentru delegatii sunt gestionate mai usor ca niciodata
Creezi un flux eficient de administrare a delegatiilor si a cheltuielilor contabile
Modifici „in bulk” adaugari, exporturi si stergere de date
Iti doresti o evidenta sigura si fara prea multe eforturi pentru deplasarile angajatilor? Vrei sa gestionezi cererile de deplasare, deconturile si sa validezi delegatiile cu managerul direct, mai usor ca niciodata? O platforma de management al calatoriilor simplifica intregul proces, astfel incat toate partile implicate sa fie castigatoare.
Deoarece ne gandim tot timpul la solutii inovatoare care sa fie un real ajutor atat pentru companii, cat si pentru angajati, am creat modulul TRAVEL. Cu ajutorul lui, se pot plati avansuri, crea deconturi independente si se pot adauga cheltuieli suplimentare oricand este nevoie. Este integrat cu aplicatia ME (Employee Self Service), pentru a facilita accesul rapid al tuturor angajaților.
Prin modulul Travel, poti cu usurinta sa vizualizezi, editezi si sa adaugi cereri de deplasare, cum de altfel, le poti aproba, refuza sau sterge. In plus, se pot trimite deconturi catre departamentul financiar in bulk. Cu aceste beneficii, ai acces la toate rapoartele privind bugetul, avansul, perioada deplasarii, destinatie si statusul cererii.
Cand salariatul introduce o cerere de deplasare sau un decont in sistem, managerul primeste o notificare pe e-mail cu actiunea efectuata. Managerul beneficiaza si de o lista centralizata care include toate cererile de deplasare/deconturile echipei sale, initiate si respinse deopotriva.
Prin softul TRAVEL, esti mereu informat cu privire la cheltuielile sau deplasarile echipei tale, prin accesarea unei singure aplicatii, care realizeaza procesul complet: de la adaugarea cererii de deplasare pana la evidenta cererilor de decont.
Din meniul „Cereri de deplasare”, se adauga cererile de deplasare pentru: delegatii sau deplasari, iar decontul pentru fiecare actiune in parte, este creat automat. Apoi, cand cererea de deplasare este aprobata, administratorul sau salariatul poate incarca cheltuielile pentru decont.
Din aplicatia ME employee self-service, meniu „Personal”, angajatul poate sa creeze cererile de deplasare, solicitand si avans pentru: deplasari, diverse cheltuieli, transport sau protocol. Mai apoi, poate initia deconturi pentru eventualele cheltuieli: consumabile/diurne sau pentru orice eveniment care nu are legatura cu o deplasare.
Salariatul poate edita cererile si deconturile, ca ulterior sa fie aprobate de catre manager.
Pentru a adauga o cerere de deplasare, trebuie completate campurile obligatorii legate de: locatie, persoana, centru de cost, data plecarii si data sosirii, scopul deplasarii. Exista si campuri optionale, cum ar fi avansul solicitat, bugetul estimativ, contul bancar (se poate completa automat), avansul suplimentar sau avansul suplimentar platit.
Dupa ce cererea de deplasare este aprobata, administratorul poate incarca cheltuielile aferente decontului, iar mai apoi, dupa aprobarea cheltuielilor, decontul va fi generat automat.
Cand apare o cerere de deplasare, deconturile se genereaza automat. Ele se pot crea, edita, aproba sau sterge, iar la crearea unui decont, exista posibilitatea solicitarii unui avans. Deconturile se pot filtra in functie de persoana, companie, punct de lucru, departament, centru de cost, data si status.
Se pot adauga si deconturi independente, adica cele care nu sunt insotite de o cerere de deplasare, intr-un timp scurt si fara prea multe formalitati.
Decontul va fi finalizat doar prin adaugarea unui document doveditor, adaugat in formatul .jpg, .pdf, .doc etc.
GESTIONAREA CERERILOR DE DEPLASARE
Prin modulul Travel, poti cu usurinta sa vizualizezi, editezi si sa adaugi cereri de deplasare, cum de altfel, le poti aproba, refuza sau sterge. In plus, se pot trimite deconturi catre departamentul financiar in bulk. Cu aceste beneficii, ai acces la toate rapoartele privind bugetul, avansul, perioada deplasarii, destinatie si statusul cererii.
VALIDAREA DELEGATIILOR DE CATRE MANAGER
Cand salariatul introduce o cerere de deplasare sau un decont in sistem, managerul primeste o notificare pe e-mail cu actiunea efectuata. Managerul beneficiaza si de o lista centralizata care include toate cererile de deplasare/deconturile echipei sale, initiate si respinse deopotriva.
PROCES SIMPLIFICAT PENTRU ADMINI
Prin softul TRAVEL, esti mereu informat cu privire la cheltuielile sau deplasarile echipei tale, prin accesarea unei singure aplicatii, care realizeaza procesul complet: de la adaugarea cererii de deplasare pana la evidenta cererilor de decont.
Din meniul „Cereri de deplasare”, se adauga cererile de deplasare pentru: delegatii sau deplasari, iar decontul pentru fiecare actiune in parte, este creat automat. Apoi, cand cererea de deplasare este aprobata, administratorul sau salariatul poate incarca cheltuielile pentru decont.
CERERI SIMPLE PENTRU ANGAJATI
Din aplicatia ME employee self-service, meniu „Personal”, angajatul poate sa creeze cererile de deplasare, solicitand si avans pentru: deplasari, diverse cheltuieli, transport sau protocol. Mai apoi, poate initia deconturi pentru eventualele cheltuieli: consumabile/diurne sau pentru orice eveniment care nu are legatura cu o deplasare.
Salariatul poate edita cererile si deconturile, ca ulterior sa fie aprobate de catre manager.
ADAUGAREA CERERILOR DE DEPLASARE
Pentru a adauga o cerere de deplasare, trebuie completate campurile obligatorii legate de: locatie, persoana, centru de cost, data plecarii si data sosirii, scopul deplasarii. Exista si campuri optionale, cum ar fi avansul solicitat, bugetul estimativ, contul bancar (se poate completa automat), avansul suplimentar sau avansul suplimentar platit.
Dupa ce cererea de deplasare este aprobata, administratorul poate incarca cheltuielile aferente decontului, iar mai apoi, dupa aprobarea cheltuielilor, decontul va fi generat automat.
GESTIONAREA DECONTURILOR
Cand apare o cerere de deplasare, deconturile se genereaza automat. Ele se pot crea, edita, aproba sau sterge, iar la crearea unui decont, exista posibilitatea solicitarii unui avans. Deconturile se pot filtra in functie de persoana, companie, punct de lucru, departament, centru de cost, data si status.
Se pot adauga si deconturi independente, adica cele care nu sunt insotite de o cerere de deplasare, intr-un timp scurt si fara prea multe formalitati.
Decontul va fi finalizat doar prin adaugarea unui document doveditor, adaugat in formatul .jpg, .pdf, .doc etc.
HR CLOUD SOFTWARE
HCM - HRIS - HRMS
dezvoltat cu in Bucuresti, Romania
© 2024 ROMANIAN SOFTWARE - Toate drepturile rezervate.