Gasesti si incarci rapid toate dosarele angajatilor.
Nu se pierde niciun document! Ai toata arhiva in Cloud.
Ai acces la un soft inteligent, integrat cu platforma colorful.hr.
Vrei ca angajatii tai sa lucreze mai eficient si sa elimini erorile umane care apar in procesul complex de gestionare a documentelor? Vrei sa optimizezi timpul de inregistrare si cautare a dosarelor angajatilor? Sa fii mai eficient in alocarea resurselor si luarea deciziilor? Cu un efort minim poti face aceste schimbari, daca implementezi aplicatia noastra de management al documentelor. Sistemul de management al documentelor asigura cautarea rapida si organizarea documentelor gestionate de platforma colorful.hr, iar accesul este securizat in functie de drepturile acordare utilizatorilor.
Ai la indemana toate documentele angajatilor! Poti genera sau incarca acte din dosarul electronic al angajatului pentru a avea o baza de date la zi si usor accesibila. Aplicatia iti ofera acces la toate actele de identitate si de studii ale angajatului, precum si la istoricul acestuia in companie. In plus, poti accesa oricand contractul de munca sau alte documente anexate acestuia. Astfel, poti afla usor tot ce ai nevoie despre parcursul profesional al angajatilor tai, oricat de mare ar fi numarul lor, dar iti va ramane timp sa te gandesti si la cum sa ii ajuti sa dezvolte profesional.
Aplicatia managementul documentelor iti permite sa generezi documente prin utilizarea de template-uri predefinite. Poti utiliza variantele standardizate sau le poti personaliza cu ajutorul Microsoft Word. De asemenea, soft-ul identifica documentele care pot fi generate in functie de actiunile din sistem (angajari noi, modificari de contract, suspendari, incetari) si iti permite generarea acestora ”in bloc”.
Poti genera documente prin utilizarea de template-uri predefinite care dispun de un QR code, pentru ca in cazul in care doresti sa le introduci gata scanate in sistem, acesta sa le identifice automat si sa le directioneze catre folderul cu acte de acelasi tip. Utilizarea de template-uri scanate iti permite sa ai acces mult mai rapid la toate actele firmei si ale angajatilor tai.
Acest sistem de management al documentelor iti permite sa definesti metadate si sa cauti informatiile de care ai nevoie prin intermediul acestora. Mai poti, de asemenea, sa indexezi documentele astfel incat sa poata fi cautate dupa cuvinte cheie. In plus, aplicatia iti ofera si posibilitatea de a extrage fisiere, printr-o simpla cautare in baza de date. Orice varianta de lucru alegi, vei gasi rapid documentele de care ai nevoie.
Pentru a face mai eficienta activitatea de administrare de personal, in care partea de generare documente, semnare si incarcare in sistem poate lua destul de mult timp, am implementat un mecanism de recunoastere a documentelor, scanate dupa QR code. Procesul incepe de la generarea documentelor din sistem cu un QR code. La incarcarea in sistem a documentelor semnate nu mai este nevoie de incarcarea fiecaruia si de completarea metadatelor. Recunoasterea si organizarea documentelor si a fiecarei pagini a documentului, cu identificarea de pagini lipsa, se face pe baza de QR code.
Documentele asociate datelor reprezinta o functionalitate generala a aplicatiilor din platforma colorful.hr. Implementarea acestei functionalitati implica integrarea aplicatiei managementul documentelor in toate structurile de date care pot avea si documente asociate (acte de identitate, stare civila, autorizatii profesionale si certificari, candidati, cursuri).
ARHIVA SUPERINTELIGENTA SI SUPERACCESIBILA
Ai la indemana toate documentele angajatilor! Poti genera sau incarca acte din dosarul electronic al angajatului pentru a avea o baza de date la zi si usor accesibila. Aplicatia iti ofera acces la toate actele de identitate si de studii ale angajatului, precum si la istoricul acestuia in companie. In plus, poti accesa oricand contractul de munca sau alte documente anexate acestuia. Astfel, poti afla usor tot ce ai nevoie despre parcursul profesional al angajatilor tai, oricat de mare ar fi numarul lor, dar iti va ramane timp sa te gandesti si la cum sa ii ajuti sa dezvolte profesional.
DOCUMENTE CARE (APROAPE) SE CREEAZA SI SE ORGANIZEAZA SINGURE
Aplicatia managementul documentelor iti permite sa generezi documente prin utilizarea de template-uri predefinite. Poti utiliza variantele standardizate sau le poti personaliza cu ajutorul Microsoft Word. De asemenea, soft-ul identifica documentele care pot fi generate in functie de actiunile din sistem (angajari noi, modificari de contract, suspendari, incetari) si iti permite generarea acestora ”in bloc”.
HARTIILE SE PASTREAZA IN CLOUD
Poti genera documente prin utilizarea de template-uri predefinite care dispun de un QR code, pentru ca in cazul in care doresti sa le introduci gata scanate in sistem, acesta sa le identifice automat si sa le directioneze catre folderul cu acte de acelasi tip. Utilizarea de template-uri scanate iti permite sa ai acces mult mai rapid la toate actele firmei si ale angajatilor tai.
CAUTARE RAPIDA SI INTELIGENTA
Acest sistem de management al documentelor iti permite sa definesti metadate si sa cauti informatiile de care ai nevoie prin intermediul acestora. Mai poti, de asemenea, sa indexezi documentele astfel incat sa poata fi cautate dupa cuvinte cheie. In plus, aplicatia iti ofera si posibilitatea de a extrage fisiere, printr-o simpla cautare in baza de date. Orice varianta de lucru alegi, vei gasi rapid documentele de care ai nevoie.
SISTEM DE ORGANIZARE DOCUMENTE PRIN QR CODE
Pentru a face mai eficienta activitatea de administrare de personal, in care partea de generare documente, semnare si incarcare in sistem poate lua destul de mult timp, am implementat un mecanism de recunoastere a documentelor, scanate dupa QR code. Procesul incepe de la generarea documentelor din sistem cu un QR code. La incarcarea in sistem a documentelor semnate nu mai este nevoie de incarcarea fiecaruia si de completarea metadatelor. Recunoasterea si organizarea documentelor si a fiecarei pagini a documentului, cu identificarea de pagini lipsa, se face pe baza de QR code.
INTEGRARE CU TOATE APLICATIILE PLATFORMEI COLORFUL.HR
Documentele asociate datelor reprezinta o functionalitate generala a aplicatiilor din platforma colorful.hr. Implementarea acestei functionalitati implica integrarea aplicatiei managementul documentelor in toate structurile de date care pot avea si documente asociate (acte de identitate, stare civila, autorizatii profesionale si certificari, candidati, cursuri).
HR CLOUD SOFTWARE
HCM - HRIS - HRMS
dezvoltat cu in Bucuresti, Romania
© 2024 ROMANIAN SOFTWARE - Toate drepturile rezervate.