ColorfulHR Logo
Aplica acum

Iti cauti un job mai bun?

Vezi posturile disponibile, aplica la jobul care ti se potriveste si vino sa ne cunoastem!

Soft Travel

Chatbot Asistent Virtual IRIS

Soft de Bugetare

Soft Employee Self Service

Soft Administrare Personal

TIME

Program Salarizare

Soft Evaluare Angajati

LEARNING AND DEVELOPMENT

RECRUITMENT & SELECTION

DOCUMENT MANAGEMENT

Soft Comunicare

hr cloud software
We to color your business

Our Available jobs

Specialist Salarizare / Payroll

Job Description

  • Calculul drepturilor salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare;
  • Operarea popririlor/reţinerilor pe statele de plată în baza hotărârilor judecătoreşti;
  • Intocmirea statele de plata;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare catre institutiile de stat, respectand termenele si prevederile legale;
  • Intocmirea situatiei pentru plata drepturilor salariale;
  • Realizarea rapoartelor specifice domeniului.

Job Requirements

  • Experienta minimum 3 ani in domeniul salarizarii - preferabil experienta in firme cu peste 500 de angajati, cu activitati de volum;
  • Cunostinte de operare a pachetului MS Office – in special .xls;
  • Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare;
  • Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial;
  • Studii superioare finalizate;
  • Persoana responsabila, organizata, analitica, atenta la detalii.

Job Benefits

  • Buget lunar de beneficii flexibile;
  • Telemunca;
  • Traininguri;
  • Plan de cariera de lunga durata;
  • Un mediu placut si prietenos.

Inspector Resurse Umane – Administrare personal

Job Description

  • Gestionarea dosarelor de personal ale salariatilor;
  • Pregatirea documentelor de personal: contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare/suspendare, etc.;
  • Transmiterea in Revisal a tuturor modificarilor intervenite la nivel de CIM;
  • Mentinerea relatiei cu institutiile statului (ITM, ANOFM, CNPP, CASMB etc.);
  • Completarea si eliberarea adeverintelor;
  • Intocmirea rapoartelor specifice resurselor umane;
  • Raspunsuri legislative pe spete.

Job Requirements

  • Experienta in domeniul administrarii de personal (preferabil in firme cu peste 500 de angajati, cu activitati de volum); – cel putin 3 ani;
  • Cunostinte de legislatia muncii;
  • Studii superioare;
  • Cunostinte de operare a pachetului MS Office – in special .xls;
  • Abilitati de analiza si sinteza;
  • Atentie sporita la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare.

Job Benefits

  • Buget lunar de beneficii flexibile;
  • Telemunca;
  • Traininguri;
  • Plan de cariera de lunga durata;
  • Un mediu placut si prietenos.

Consultant Suport - Aplicatie Salarizare

Job Description

  • Urmarirea si solutionarea solicitarilor primite de la clienți cu privire la utilizarea aplicatiei de salarizare Payroll (din suita colorful.hr);
  • Gestionarea solicitarilor primite de la clienti cu privire la procesele de salarizare;
  • Realizarea de importuri si prelucrari de date;
  • Colaborarea cu Departamentul de Implementare în preluarea proiectelor implementate.

Job Requirements

  • Cunoasterea proceselor de salarizare - conditie obligatorie;
  • Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial;
  • Cunostinte MS Excel. Cunostinte Sql Server reprezinta un avantaj. 
  • Studii superioare (ASE, Politehnica, Cibernetica) - reprezinta un avantaj;
  • Capacitate de asimilare rapidă a informatiilor noi și dorința de perfecționare continuă;
  • Capacitate de analiză si de organizare;
  • Abilități excelente de gestionare a relației cu clienții.

Job Benefits

  • Work from home, Work from office sau Mixt - la alegere
  • Buget lunar de beneficii flexibile  
  • Plan de cariera de lunga durata;
  • Un mediu placut si prietenos.
  • Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation

Consultant Tehnic - Aplicatii HR

Job Description

• Testare functionalitatile noi ale aplicatiilor;
• Migrare date din sistemele clientului (import de date si informatii in baza de date prin fisiere de import);
• Configurare fluxuri de lucru conform proceselor interne ale clientilor;
• Solutionare solicitari primite de la clienți;
• Colaborare cu departamentele de Implementare si Dezvoltare in preluarea proiectelor finalizate.

Job Requirements

• Studii superioare;
• Cunoștințe de baze de date (SQL);
• Cunostinte MS Excel;
• Abilitati numerice si de orientare spre calcul matematic;
• Persoana sociabila, organizata, atenta la detalii, orientata spre nevoile clientilor, proactiva.
• Cunostinte despre procesele de Resurse Umane (Administrare de personal/Salarizare) - reprezinta un avantaj.
• Experienta in gestionarea relatiei cu clientii - reprezinta un avantaj.
 

 

Job Benefits

  • Work from home, Work from office sau Mixt - la alegere
  • Buget lunar de beneficii flexibile  
  • Plan de cariera de lunga durata;
  • Un mediu placut si prietenos.
  • Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation

Consultant Implementare

Job Description

  • Urmarirea planului de proiect si implementarea solicitarilor clientilor conform fisei de analiza.
  • Configurarea aplicatiilor conform specificatiilor; 
  • Configurarea fluxurilor specifice de lucru conform proceselor interne ale clientilor;
  • Migrarea datelor din sistemul existent al clientului in structura aplicatiilor platformei colorful.hr (import de date si informatii in baza de date prin fisiere de import);
  • Pregatire si livrare traininguri de aplicatie catre clienti  

Job Requirements

  • Studii superioare (ASE, Politehnica, Cibernetica) - reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte de baze de date (SQL) – nivel mediu;
  • Cunostiinte MS Excel;
  • Cunoasterea proceselor de HR – reprezinta un avantaj;
  • Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi si dorinta de perfectionare continua;
  • Capacitate de analiza si de organizare;
  • Abilitati excelente de gestionare a relatiei cu clientii.

Job Benefits

  • Work from home, Work from office sau Mixt - la alegere
  • Buget lunar de beneficii flexibile  
  • Plan de cariera de lunga durata;
  • Un mediu placut si prietenos.
  • Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation

Payroll Implementation Consultant

Job Description

  • Asistarea clientilor la introducerea de date primare in aplicatii, pentru luna in calcul paralel (introducere si validare pontaje, operare prime/retineri, inregistrare tichete masa, concedii odihna, concedii medicale si intocmire state plata);
  • Testarea aplicatiei de calcul salarial prin comparare a statelor de plata cu aplicatia anterioara a clientului;
  • Urmarirea si solutionarea solicitarilor primite de la clienti, oferind consultanta privind reglementarile legale in domeniu.

Job Requirements

  • Experienta in calcul salarial – cel putin 3 ani;
  • Cunostinte MS Excel (functii, vlookup, pivot table) – nivel mediu;
  • Studii superioare (Resurse Umane, ASE, Cibernetica) - reprezinta un avantaj;
  • Abilitati excelente de organizare si gestionare a relatiei cu clientul.

Job Benefits

  • Work from home, Work from office sau Mixt - la alegere
  • Buget lunar de beneficii flexibile  
  • Plan de cariera de lunga durata;
  • Un mediu placut si prietenos.
  • Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation

.NET Developer

Job Description

  • Analiza si dezvoltarea aplicatiilor web;
  • Analiza si dezvoltarea aplicatiilor desktop folosite ca unelte interne;
  • Identificarea solutiilor de integrare pentru cerintele noi si modificarea aplicatiilor existente (web si desktop);
  • Participarea in scrum meetings.

Job Requirements

  • Abilitatea de a invata repede, atentie la detalii si viziune de ansamblu asupra modulelor dezvoltate si conexiunilor dintre acestea;
  • Expertiza in tehnologiile de programare bazate pe Microsoft .NET (ASP.NET, WCF e un avantaj), .NET in C# – minim 2 ani;
  • Experienta cu HTML, CSS, JavaScript de minim 2 ani;
  • Minim 2 ani experienta in utilizarea SQL Server (tabele, diagrame, query-uri);
  • Experienta cu SVN / Git;
  • Cunostinte solide OOP;
  • Abilitate de a scrie cod mentenabil.

Job Benefits

  • Work from anywhere
  • Buget lunar de beneficii flexibile
  • Traininguri
  • Plan de cariera de lunga durata

IT / Technical Recruiter

Job Description

  • Identifying the best candidates;
  • Conducting external searches through strategic sourcing, searches, cold calling, networking, social media, internet mining techniques, job board utilization;
  • CV screening and selection;
  • Developing good networking relationships with possible candidates within the community and the company to ensure a strong recruitment pipeline;
  • Providing feedback and all the necessary details to candidates;
  • Following the entire life-cycle of the recruitment process.

Job Requirements

  • Full life cycle recruiting experience in an IT/Engineering company minimum 3 years;
  • Excellent networking and communication skills;
  • Good verbal communication skills in English.

Job Benefits

  • Flexible benefits;
  • Work from anywhere;
  • Career and professional development;
  • Friendly and relaxed working atmosphere;
  • Relaxing spots, games - ping pong, board games.

De ce sa lucrezi la Romanian Software

Suntem o echipa de profesionisti. In fiecare zi venim la lucru cu drag, pentru ca suntem pasionati de tehnologie si punem suflet in produsele pe care le realizam. Doar astfel, reusim sa ne facem clientii fericiti. Iar acest lucru de aduce satisfactie.

Suntem o echipa unita si ne bucuram sa lucram impreuna. Organizam petreceri lunare, seri de board games si team building-uri pentru a ne cunoastem mai bine si sa petrecem impreuna timpul de calitate. Ii suprindem in mod placut pe cei din jurul nostru. Ne distram impreuna. Sarbatorim succesul.

Curios sa ne cunosti? Aplica acum!

Video Games si Board Games

Petreceri lunare

Team Building

Esenta succesului nostru vine din VALORILE noastre

Echipa noastra are abilitati si competente inalte, insa si mai important este ca zi de zi punem suflet in tot ceea ce facem.
Ne place sa construim relatii durabile cu clientii nostri: le oferim solutii eficiente, suport de calitate, respect, atentie si ii ascultam de fiecare data cand au ceva de spus.

  • CLIENTII NOSTRI

    Experienta clientilor nostri ne defineste

    Prioritatea noastra este clientul. Ne asumam responsabilitatea pentru cresterea gradului de satisfactie a clientului. Construim relatii armonioase si autentice cu clientii si colegii. Cerem feedback, invatam si imbunatatim continuu tot ceea ce facem.

  • ECHIPA NOASTRA

    Impreuna nu avem limite

    Lucram excelent in echipa. Lucram cu entuziasm, ne place ceea ce facem si suntem mandri de rezultatul muncii noastre. Zi de zi actionam pentru a ne atinge obiectivele pe care ni le-am asumat. Suntem performanti.

  • INOVATIE

    Dincolo de conventional incepe inovatia

    Ne place sa depasim bariere, impingem limitele si ne provocam reciproc. Dupa ce ajungem la destinatie, mai facem un pas, pentru ca iubim aventura. Stim ca asta ne pastreaza in forma. Suntem curiosi, dornici de a invata lucruri noi si ne reinventam la fiecare pas.

  • COLORFUL

    Tot ceea ce facem merita un pic de culoare

    Suntem originali, optimisti si plini de culoare. Ii suprindem in mod placut pe cei din jurul nostru. Ne distram impreuna. Sarbatorim succesul.

Pachete salariale competitive

Recunoastem valorea muncii depuse si o rasplatim pe masura.
Oferim recompense financiare, recunoastem meritele angajatilor si ii mentinem in permanenta motivati.

Dezvoltare profesionala si personala

Iti oferim training pentru a-ti atinge tintele propuse in cariera. Astfel, venim cu programe care sa iti ofere oportunitati de dezvoltare atat profesionala, cat si personala.

Mentoring

Unul dintre obiectivele noastre este sa ajutam angajatii sa devina increzatori in fortele proprii, prin crearea unui plan personal de dezvoltare.

Afla mai multe despre noi

Am pornit la drum in 2001 cu o echipa si un actionariat 100% romanesc. Ne-am propus inca de la inceput sa ajutam companiile din Romania sa creasca prin cea mai importanta resursa: oamenii. Am reusit acest lucru prin inovatie continua, tehnologie de ultima generatie si servicii ireprosabile.

Astazi ne mandrim cu peste 750 de clienti extraordinari precum Altex, Universitatea Bucuresti, Alro Slatina sau Nuclearelectrica.

Iar echipa Romanian Software a crescut la peste 140 de profesionisti care ajuta lunar peste 120.000 de angajati din Romania sa iti ia salariile la timp. In plus, am automatizat sute de procese de HR, salvand milioane de ore de munca pentru clientii nostri. Si acesta este doar inceputul povestii noastre!